KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2013年1月12日 星期六

[新聞] 年年幫駒媽賀壽 驚爆朱咪咪崩牙駒親密關係

傳祥仔收酬金20萬


壽宴中不乏感人場面,朱咪咪說:「全場好感人同溫馨,阿駒同細佬上台唱咗《念親恩》,兩兄弟攬住阿媽,駒媽忍唔住喊咗出嚟,咁感動點會唔喊?呢次係阿駒出嚟第一次同駒媽賀壽。」朱咪咪更大讚崩牙駒歌喉,她說:「成家人個個都好唱得,好掂。」

祥仔前晚逗留大半小時,先後唱了三首飲歌,分別是電視劇《巾幗梟雄之義海豪情》歌曲《紅蝴蝶》、《有酒今朝醉》和《前程錦繡》,其後他還跟崩牙駒胞弟尹國雄合唱了《舊歡如夢》,記者昨日致電身在內地工作的祥仔,他說:「國雄唱得幾好,記得晒啲歌詞,我仲以為要傍住佢。」

祥仔指他做過三年駒媽壽宴表演嘉賓,但由於往年崩牙駒正在獄中,前晚才首次碰面,他說:「駒哥好孝順佢媽咪,佢又好客氣,我一去到就畀咗酬金先表演。」接觸崩牙駒後可覺他豪氣?祥仔說:「睇唔出,佢同普通人冇分別。」有傳祥仔前晚出騷酬金達20萬,他避談:「錢幾多就唔好講,講得多又唔好,少又唔好,大家鍾意點傳就點傳。」

祥仔透露在後台等候時,崩牙駒帶同親友進來要求合照,他當然樂意做人肉佈景板,為江湖中人私人宴會表演可有甚麼禁忌,祥仔說:「冇乜特別唔同,始終都係一個騷,呢晚又係老人家生日,我哋作為藝人嘅,志在娛樂大家,唔理佢乜嘢背景、地位同階層,我又冇黨冇派,我接騷只係睇乜嘢性質,今次係咪咪姐叫我。最緊要老人家開心,我哋有陪佢上台切蛋糕。」


(蘋果日報)

沒有留言:

張貼留言