KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2013年1月29日 星期二

[新聞] 黎耀祥期待四度封視帝

【明報專訊】黎耀祥與米雪錄影東方衛視春晚節目,對粉絲要求合照及簽名有求必應。《巾幗梟雄3》即將開拍,祥仔被問到可有信心該劇為他四度封視帝?他說:「每部劇集也不同,第一部好,不代表第二部也好,但我會盡力去做,但能否四奪視帝要看拍攝效果。」

有指他稱霸視帝位置,令後輩機會減少,祥仔說:「我不是每部戲也是好戲,過往也演了很多爛片。年輕人有機會,今次不行就等下一部。」

(明報)
http://ol.mingpao.com/cfm/star5.cfm?File=20130129/saa01/mbp1.txt
========================================================================
黎耀祥冇逼後輩轉行

三奪視帝的黎耀祥,日前與米雪北上為東方衞視錄影春晚節目,對於內地傳媒問他封帝後即傳出林峯有意退出娛樂圈一事,否認逼得後輩要改行:「我冇要佢哋轉行。其實我唔係部部都係好戲,我都拍過好多爛片。後生仔都有機會,呢部唔得就等下部。」祥仔在農曆新年後便開拍《巾幗梟雄之諜血長天》,問他可有信心四度稱帝?他說:「其實部部《巾幗》都唔同,我都係部部盡力去做,但能否衝擊視帝就要睇過程同拍出嚟效果。」

祥仔自言每部劇都用心去做。



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言