KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2011年3月4日 星期五

[忽然一週第814期] 杜麗莎吳美珩 同人唔同命

結果佢足足等咗 15分鐘先可以上車。

杜麗莎同吳美珩原本大纜都扯唔埋,根本冇乜好比較嘅。
但日前媽咪姐喺中環見到佢兩個同時間等車,忍唔住歎句同人唔同命囉!
就講吳美珩,自從嫁俾 40億身家嘅台灣金融界才子王華麟之後,就收山全職湊女。日前媽咪姐就見戴住巨型鑽石耳環嘅佢,氣定神閒等司機接載。同一時間,杜麗莎都喺中環等車,不過佢就等的士,難怪依家啲港女個個都話要嫁個有錢人啦!


杜麗莎挽住大抽細袋喺的士站排隊等車。


耳戴巨鑽耳環(小圖)嘅吳美珩兩手插袋,優哉游哉咁等司機嚟接。


等咗唔使一分鐘左右車就嚟到,吳美珩施施然上車。闊太果然特別有風範。

沒有留言:

張貼留言