KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2010年12月7日 星期二

[新聞]杜琪峯寸無綫玩嘟姐

前晚無綫頒獎禮又發生一段小插曲,事緣無綫邀請了 TVB出身的杜琪峯擔任頒獎嘉賓,不過杜 Sir一登場即毫不留情面的一輪嘴狂寸舊主,就連見慣大場面的司儀鄭裕玲也招架不住。

猛呻好辛酸

杜 Sir先來一句客套開場白:「好耐冇返嚟,唔識路呀!」大會原本預備一分鐘給他演說,杜 Sir居然說:「都唔知講乜,因為好多辛酸,都唔知邊頭開始講!」此時現場有人竊笑,杜 Sir又說:「笑呀大家?即係好辛酸啦!」轉過頭,杜 Sir又轉移目標向嘟姐發難:「鄭小姐,我又唔識演講嘅,不如你問我講啦!」嘟姐啞口無言,欲播得獎片段之際,杜 Sir又說:「使唔使咁急呀又?」耍得嘟姐氹氹轉,只無奈說一句:「都唔知你想點!」

離開無綫很久的杜琪峯,這次返回娘家頒獎,一樣大發牢騷。

(蘋果日報)
http://hk.apple.nextmedia.com/entertainment/art/20101207/14738585

沒有留言:

張貼留言