KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2010年12月26日 星期日

[新聞] 張家輝練歌嚇喊囡囡

劉德華前晚平安夜在紅館演出第五場個唱,請來影帝張家輝任嘉賓,家輝太太關詠荷與囡囡 Brittany都有捧場。華仔介紹家輝出場時說:「好多人話我勤力,呢位嘉賓都係不斷努力獲得大家認同,佢永遠覺得自己係配角,但佢喺我心中係最光輝嘅主角。」家輝出場時獲熱烈歡呼,他稱呼華仔做老大:「老大喺內地即係偶像咁解呀!」

鬥講爛 Gag

關詠荷帶女兒 Brittany捧場,一家人在紅館度佳節。

家輝和華仔大講爛 gag,家輝笑華仔有精神病,他說:「我最唔服你,唔係有精神病點會成日咁精神?」華仔反駁:「你有唔精神病,見親你都唔精神。」後來家輝唱《明星》,他笑說:「我喺屋企練歌,個女唔知我唱乜,起勢咁喊。」他又當眾向女兒說:「 Brittany Merry Chrismas。」場面溫馨。


張家輝(右)前晚平安夜擔任劉德華個唱嘉賓,獲觀眾喝采歡迎。

(蘋果日報)

沒有留言:

張貼留言