KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2010年12月21日 星期二

[新聞] 黎耀祥今年收入唔夠買樓

黎耀祥為超巿擔任代言人快一年,正準備傾續約,他表示一定會加價,更笑言之前收的是雪藏魚價。前晚他出席活動時表示今年攞視帝後的工作量不算多,很多都是義務性質,上年的收入較今年多,他笑言現時不夠錢買樓,只夠錢買車。此外,祥仔之前擔任《勁歌金曲》嘉賓,提到四大唱片公司與無綫的版稅問題已解決,祥仔說︰「咁就好啦! 以後多啲歌手上《勁歌》,我哋唔使夾硬上去。」


祥仔表示再為超市代言定必加價。

(東方日報) 影片
http://orientaldaily.on.cc/cnt/entertainment/20101221/00282_016.html
==================================================
祥仔慶幸無線破冰成功

前晚黎耀祥(祥仔)到灣仔出席慈善慈善活動,期間祥仔變身拍賣官為大會籌款,「劉醒」效應下反應相當熱烈。祥仔承認因「劉醒」一角工作接個不停,自言是回饋社會時候,不介意做義工不收分文,之前亦出席過《勁歌金曲》、《仁濟》及《東華》等等。而昨日祥仔又聯同陳嘉桓、莊思敏等出席雜誌頒獎禮,問到聖誕檔期是不是排到密一密?他說︰「又唔係,只係25號有Job,平安夜可以同家人留喺屋企過一個平安夜!」

  此外,曾上《勁歌》的祥仔獲悉4大與無線破冰後開心地說︰「咁就好囉!之前冇咩歌手我就忠肝義膽去頂檔,講真我又唔係專業歌手,以後就唔使再夾硬頂!」


黎耀祥今年可以陪老婆共度平安夜。

(星島日報)
http://hk.news.yahoo.com/article/101220/3/lv85.html
=================================================
黎耀祥呻行善收入少

憑《義海豪情》冧莊成為視帝的黎耀祥近期曝光率超高,前晚他到灣仔出席慈善活動,昨日又馬不停蹄到炮台山領取雜誌所頒發的獎項。祥仔前晚笑言今個月參與很多慈善活動,他說:「反而有錢收嘅工作唔多,生意淡薄,不過做義工有少少車馬費調節吓都 OK,其實有冇錢都冇所謂,當回饋社會。」祥仔直認今年收入比去年差,所以仍未夠彈藥買樓。

對於四大唱片公司和無綫的版稅糾紛有望解決,祥仔大讚是好事,因為連他之前也要上《勁歌》獻唱,他說:「因為冇乜歌手上去,自己忠肝義膽,唔好意思唔上,娛樂大家都 OK。」此外,戴上 80萬鑽飾的陳嘉桓透露明年 1月 1日會與樊少皇等人參加「香港龍獅節」,到時他們一眾人會舞動 1,111隻醒獅,更望打破健力士紀錄。



黎耀祥活動多多,昨日又着靚靚領獎。

(蘋果日報)

沒有留言:

張貼留言