KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2010年12月5日 星期日

[新聞] 終極決戰雯女、祥仔拖馬向阿佘、陳豪示威

【萬千星輝頒獎典禮 2010之今晚舉行】激戰連場的《萬千星輝頒獎典禮》今晚殺到埋身,雖然黎耀祥與陳豪,以及鄧萃雯與佘詩曼的視帝視后之爭鹿死誰手今晚揭盅,但雯女與祥仔一班 fans已分別與偶像預祝攞獎,擺明向阿佘和陳豪示威。至於大戰在即心情緊張的阿佘,前晚則趕赴陳百祥的生日派對狂歡減壓。

今晚台慶頒獎禮將是《公主嫁到》與《巾幗梟雄之義海豪情》兩大熱爆劇集之爭,兩劇除為最佳劇集獎爭崩頭之外,《公主》的陳豪和佘詩曼,以及《義海》的黎耀祥和鄧萃雯,更為爭奪視帝視后而鬥得難分難解。雖然陳豪和阿佘前晚在台慶前哨戰──馬來西亞 Astro電視台於尖沙嘴舉行的「 MY AOD我的最愛 TVB劇集頒獎典禮」中先拔頭籌,齊齊獲封大馬視帝視后,但對祥仔與雯女未有構成影響,加上二人的 fans分別提前跟他們預祝,頓令祥仔與雯女信心大增。

祥仔:一人一個獎囉

雯女前晚出席大馬電視台頒獎禮後,與該台高層一起出席尖東香格里拉酒店舉行的自助晚宴,由於雯女過往未曾參與過大馬電視台頒獎禮,於是便趁前晚跟當地要員食晚飯溝通,逗留近一小時才離開。前晚雯女離開酒店時,有近 20多名 fans在門外等候,眾人一見雯女現身,心情就如她已冧莊視后般興奮,又送禮物又拉着她大合照,雯女全程有求必應,心情靚爆。之後雯女乘七人車返回長沙灣寓所,養精蓄銳備戰今晚盛會。至於黎耀祥於大戰前夕則忙個不停,昨日清晨 5時半先到佛山出席活動,下午趕返香港後,隨即跟來自英國、台灣和內地近 50名 fans聚會,眾 fans預備了蛋糕和禮物送給他,預祝他今晚冧莊視帝。祥仔昨日接受訪問時說:「佢哋知道聽晚頒獎禮,專登過嚟同我打氣嘅。」問祥仔會否加強信心?他說:「都會嘅,有佢哋支持都開心 o架!」大戰在即,心情是否緊張?祥仔說:「今年冇乜緊張,今年抱住玩嘅心態,我衷心覺得阿 Mo(陳豪)係一個好好嘅演員,係自己一個好鍾意嘅演員,邊個攞都咁開心。」

阿佘:好似買六合彩

問祥仔有否想過雙視帝?他說:「咁又唔使,有視帝同最喜愛角色,一人一個咪得囉,我哋冇分彼此。叫佢攞咗視帝分番個最喜愛角色畀我就得 o架啦!」視后另一大熱阿佘,前晚雖然先拔頭籌獲封大馬視后,但心情仍然緊張,她在大馬電視台頒獎禮後,即跟無綫高層樂易玲趕到沙田馬會出席陳百祥 60歲大壽生日派對,實行借開 P減壓。由於阿佘之前一直在內地拍劇,以致人氣未及雯女。不過她前日返港後即頻頻接受專訪力谷人氣,昨日中午,她更忽然現身無綫將軍澳電視廣播城舉行的《萬千星輝頒獎典禮 2010》拜神儀式,認真拼搏。雖然阿佘賽前心情緊張,但昨日仍故作鎮定說:「平常心,哈哈!家好似買六合彩咁,中獎都會開心到暈。」不過行內人將雯女睇高一線,阿佘的喜劇角色始終不及雯女的角色發揮得好,阿佘堅定地說:「相信我做佢個角色冇佢個效果,但係佢做我個角色都冇我個效果,兩個都做好自己本份。」講到雯女挑選了一件「義海豪情之九姑娘人約黃昏後」戰衣,阿佘說:「我嗰件都係幾配合到個劇嘅主題,係華倫天奴一件公主 feel衫。」

陳豪:祥仔攞仲開心


fans昨日送上皇冠蛋糕,希望祥仔今晚冧莊視帝。

另外,陳豪昨日為無綫新劇《心戰》開工,問他心情是否緊張?他笑說:「平常心面對啦,我唔會畀自己壓力。今年我覺得祥仔攞獎機會大啲,如果佢攞嘅話,我仲開心!」另外,備受無綫力捧的親生仔林峯,今晚也會出席台慶頒獎禮。杜琪峯今晚除頒最佳劇集外,更會向已離世的恩師王天林致敬。

沒有留言:

張貼留言