KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2011年6月12日 星期日

[新聞] 有話兒:佘詩曼黃金剩女

佘詩曼近日離開效力了 14年的 TVB娘家,轉戰神州賺人仔。原來視後都有迷茫時,她自知過去兩年在事業上原地踏步,思前想後決定走出階磚,放眼世界,外闖博一鋪。

揀男朋友,都係博。 36歲的黃金剩女阿佘間中 dating,順勢擴闊社交圈,有傳內地富豪對她輪住追,甚至傳她早前於內地開工期間,有神秘人坐豪華靚車載滿鮮花等伊人放工,畫面浪漫到暈。阿佘承認等愛,但男友有錢冇錢,她揚言不在意,反而能「一見你就笑」,那個他就 pass了。愛很簡單,像花家姐一樣,有 heart勝萬金。撰文:朱倬誼

阿佘離開 TVB勇闖內地市場,先賺人仔後賺桃花,盛傳她追求者多多。


























黃金剩女佘詩曼的緋聞很多,當中最深入民心的是陳浩民和鄭嘉穎,今年新傳的有神秘富二代和已婚商人 Terry。在她口中,陳浩民是拍過拖,鄭嘉穎曾經有 feel但沒發展過,另外兩個圈外人則是流料。

擴闊圈子搵男友

阿佘為放眼世界離開無綫,揀男友又會不會順勢放眼世界?她日前在銅鑼灣接受本報記者專訪時笑說:「都會 o架,無論朋友、男朋友,我相信都會擴闊圈子。隨緣啦。」有指她早前在內地拍劇超多人吼,富二代輪住追,她卻表現得一頭霧水:「我真係唔明白點解會咁講,我真係一個富二代都識唔到,所有之前所講嘅大陸富商係冇出現過,我唔知你信唔信,係一個都冇。」

近日有傳阿佘在內地開工時,有人目擊片場外停泊神秘的名貴長房車,載着滿車鮮花等阿佘收工,她聞悉後隨即否認:「如果有點會冇人影到啫?咁誇張,梗係冇啦!不過我對呢啲謠言已經麻木咗,十年前已經開始有啦,但嗰時就未興大陸富二代。」

陳浩民和阿佘當年戲假情真,陳更是她唯一承認的男友。


















阿佘承認曾與鄭嘉穎有 feel,但沒發展,上月兩人雙雙出席活動銀。






















「鍾意咪去愛囉」

阿佘擇偶很簡單,只要一見他就笑便 OK。
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
自從鄭嘉穎後,阿佘身邊有否出現追求者?她說:「有,了解嚇有囉,識嚇朋友,正常社交。 Dating有 o架,但發覺唔啱,唔想嘥曬啲時間。」阿佘是等愛的女人,今時今日她對愛情的要求實在簡單到不能,她說:「最緊要開心,總之望到佢會笑咪得囉,其實好簡單咋,如果我要錢,一早就印印腳啦。我從來都唔係睇錢搵男朋友,由細到大都係,我鍾意咪去愛囉。」

鄭秀文和許志安大方公開戀情,拍住拖旅行四圍去。這種有別一貫搞地下情的做法,令到不少藝人恨到發燒,阿佘也說:「我好戥佢哋開心,每個人處理手法唔同嘅,都好 o架。」

不排除閃電結婚

若拍拖又會否公開?阿佘說:「睇對方啦,未必 o架。如果圈外人,可能佢驚、怕醜呢,唔知,到時先算。」時下女星流行閃婚,阿佘亦不排除,她笑說:「我冇諗咁多,有嗰個人出現先算啦,呢啲好難講,情到濃時唔知嘛,但嗰個人都未出現,講乜鬼啫,諗嚟做乜,幻想做乜呀。」天曉得!

「喺 TVB冇新鮮感」

由選港姐到成為當家花旦,佘詩曼已在 TVB效力 14年,今年起她改簽部頭約。原因是曾特首話齋:「要打好呢份工。」她要力保自己最愛的演藝工作。阿佘解釋:「我喺 TVB好多嘢都做過,我自己冇乜新鮮感,又驚觀眾冇新鮮感,我想畀自己衝擊,咪決定離開溫室,我同 TVB仲係好好關係,佢又想我每年拍一部,我覺得冇唔好,做得開心咪得囉。」

離巢北上賺人仔

阿佘對爭視後獎已感疲倦,笑言「再諗就黐線」。

























TVB曾多次被轟刻薄、低薪,阿佘否定離巢與此有關,她說:「無論公司同出面嘅條件唔差得好遠,唔係錢嘅問題,我想放眼世界,人生短短幾十年,有能力有咁嘅機會嘅時候,點解唔去出面睇嚇行個圈?我好鍾意演戲,唔想因為不斷循環又循環嘅習慣,或者喺冇乜大變動嘅工作下去令我厭倦家嘅興趣,我想繼續愛我份工。既然某程度上唔可以變嘅時候,我惟有自己變,我想去接觸唔同嘅導演、編劇、監製、演員或者去唔同地方拍嘢,所有嘢對我嚟講都係衝擊。」

走上內地市場之路,人仔價更高吧?阿佘也承認。她 36歲,其實走得太遲,她笑說:「唔知呀,總之我家有機會咪家囉。」阿佘走,卻帶頭掀起逃亡潮,她反問:「以我所知係林保怡之嘛,馬德鐘都未滿約呀。我唔知人哋咁多嘢,我自己都顧唔掂。」

「想進軍大銀幕」

阿佘(左) 97年當選港姐季軍而入行,當年冠軍為翁嘉穗(中),亞軍是李明慧。




















盛傳阿佘簽約華誼兄弟旗下新公司,她依然賣關子,稱新合作的公司傾到九成,但未動筆,她笑道:「冇人知簽邊間最好,博一博 o架咋。」她是視後又有深厚根基,別人都不會讓她演垃圾戲啦,她說:「都係自己揀,所以要行呢步先 upgrade自己,我呢年幾兩年嚟,發覺原地踏步咗喺度,想試嚇行出去。」想拍電影嗎?她說:「我諗個個人都想進軍大銀幕,拍乜冇所謂,電視劇、電影又好,最緊要遇到我有感覺嘅劇本。」

厭爭視後:俾人攞嚇

林峯與阿佘合演的《花花世界花家姐》已播完,口碑好壞參半。

























無綫劇集《花花世界花家姐》前晚播映大結局,佘詩曼飾演 10歲智商的花家姐珠珠,和林峯扮演的二世祖奕奕上演童話式愛情故事,大團圓收場。不過《花》劇自播映以來收視平平,上周平均收視 26點(約 166萬觀眾收看),網民聲音兩極,有人讚花家姐可愛,有人嫌她演繹浮誇嘈喧巴閉,阿佘卻早有心理準備,自知既有阿旺珠玉在前,聲音就一定多。

阿佘淡然說:「我兩套阿旺都冇睇過,驚入咗腦會更加似,我預咗比較,阿旺太深入民心,但係我點解都會接?作為一個演員乜都要試嚇,梗係有挑戰性嘅角色先做。我 enjoy過程,我拍得開心,有人睇得開心,仲想點啫?」

智障角色近乎等同攞獎指標,郭晉安、胡杏兒、鄭則仕都是人辦,自從阿佘憑演 06年《鳳凰四重奏》成為雙料視後,她會否希望挾花家姐再登視後寶座?她笑說:「梗係冇啦,入唔入到圍都唔知。」她被提名視後無數次,但過往她的身份是無綫親生女,年年都熱爆錶;今年她離巢外闖,不排除因而令攞獎成數降呢,她卻說:「前年雯女(鄧萃雯)、祥仔(黎耀祥)攞獎已經係非常好嘅解釋,佢哋都唔係親生仔女。大家都係幫 TVB拍嘢,其實入到圍已經好開心,獎項家對我嚟講,真係唔係太重要。」

「我唔想咁攰」

是否已爭厭視後?阿佘直言:「之前未攞過大獎嘅,我相信每個藝人嘅最大動力、目標都可能係攞呢個獎。但我唔係一個貪心嘅人,出年又要攞多次,我唔想咁攰。我密集式工作咗咁耐,體力上已經好攰,如果精神上都咁攰嘅話,我諗我會黐線!攞過、開心過咪算囉,俾人攞嚇,人哋都開心 o架。」

化妝:江中平 of A&V Make up school
髮型: Billy Choi of Hair Culture
服裝提供: Dior
場地提供: Island seafood& Oyster bar( Causeway Bay)

(蘋果日報)
http://www.ihktv.com/zh-hk/charmaine-sheh-gold-left-women.html

沒有留言:

張貼留言