KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2011年4月28日 星期四

[壹周刊第1103期] 黎耀祥飛車打真軍


曱甴


























人人北上賺人仔,偏偏冧庄視帝黎耀祥唔介意低水港銀,繼續效力無 綫。上個禮拜六(四月廿三日),黎耀祥帶埋老婆同仔仔,一大朝早去到西貢拍攝新劇《法證先鋒 3》,擒車頂飛車危險動作親自上陣,搵命搏都冇問題。


劇情講張可頤被賊人挾持,黎耀祥冒死英雄救美。好在中學年代學過兩三年空手道,拍攝飛撲跳躍動作,黎視帝應付自如,之後要拍擒上車頂捉賊,其實現場有替身代勞,黎耀祥唔怕危險親身上陣,不過亦有些少怨言:「我個角色明明係專業人士,家陣又要捉賊,又要飛車,變 咗動作片,好在有武指錫住,如果太危險,我會搵替身拍。」

撈 咗咁多年,黎耀祥唔介意逆來順受,大前題只係為搵錢,唔似得張可頤,近排因為俾記者寫佢拍劇扮大牌狂 NG,與同劇 嘅徐子珊傳不和,當日傳媒一場嚟到,叫佢企定影張相都唔願,拍完 瞓入車尾箱 嘅鏡頭仲即刻閃人。

一個由三打七捱到做視帝,另一個選完港姐就做女主角,果然有分別。


由石屎地位置起跳,再橫越草叢撻落軟墊,雖然落位有些少偏離,好在有武指睇實,黎耀祥身手算唔差。


飛撲、擒車頂親自上陣,黎耀祥事前做足安全措施,兩隻手都有威也(右圖紅圈)箍實。




放復活節假,兩父子一齊開工,祥仔仲幫老豆影低飛車威猛樣。
 
瞓入車尾箱後,張可頤點都唔肯擰塊面出 嚟影相,拍完仲要急急腳走人,見到記者似見到鬼!





======================================================


沒有留言:

張貼留言