KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2011年4月12日 星期二

[新聞] 無綫變天黎耀祥嗌好

若製作部及製作資源部兩大頭目梁家樹和樂易玲追隨六嬸拍電影,無綫可謂大受影響!對於無綫變天先兆,堪稱無綫一哥的黎耀祥處變不驚:「咁都好嘅,無綫有好多人才,大家又多咗發揮嘅渠道,當然開心!(兩大巨頭走咗會有影響?)公司各樣新政策都一定會諗得好周詳,唔使擔心,我哋做藝員嘅最緊要係做好分內事。(幫邵氏拍電影?)到時先算啦!依家仲忙緊拍劇,遲啲再傾啦!」而鄭裕玲昨晚就無綫刻薄情況另有話說:「無綫對我好好,約未滿就已經搵我續約,我唔鍾意嘅節目又可以推,我覺得係拍劇時間長咗啲,不過係我個人價值觀,做司儀主持係我鍾意。」

(太陽報)
http://the-sun.on.cc/cnt/entertainment/20110412/00470_003.html
======================================================
黃宗澤拍劇拍戲唔驚度期難


對於方逸華拉隊拍邵氏電影,多個劇本更會找無綫藝員擔演,胡杏兒昨晚出席活動時表示:「咁都多咗搵錢機會,不過錢唔係最重要,而係發展機會。」同場的黃宗澤則指邵氏電影一直成績不俗,此舉實屬好事。問到既要拍劇又要拍電影,擔不擔心左右做人難?他謂:「上面會度好啲期,唔擔心。」


黎耀祥接受電話訪問時指無綫有很多人才,大家多了一個發揮的渠道。問到覺不覺兩大部門巨頭離開無綫會有影響?他說:「公司對各樣新政策都會諗得好周詳,唔擔心,我哋做藝人做足分內事已足夠。(幫邵氏拍電影?)到時再傾啦!」徐子珊則謂:「如果真係都係好事,因為咁會多咗個平台畀觀眾認識,亦多咗搵錢機會,信得過公司幫我嘅安排。」
 
(東方日報)
http://orientaldaily.on.cc/cnt/entertainment/20110412/00282_009.html

沒有留言:

張貼留言