KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2011年9月18日 星期日

[新聞] 黃金視窗:黎耀祥卸不掉的包袱

入行 25年的黎耀祥,雖然一直被公認是好戲之人,可惜運氣欠奉,演藝事業一向浮浮沉沉。直到 09年,幸運之神終於肯為祥仔打開大門,令他先後憑《巾幗梟雄》和《巾幗梟雄之義海豪情》兩度稱視帝,站穩一線小生行列。成功過後,祥仔又進入另一階段,他現在對工作甚有要求,但同時亦感到很大壓力,像背負着一個沉重的包袱。 撰文:何慧斯

黎耀祥以往以漁翁撒網式工作,他說現在身份不同了,會盡量揀選適合自己的工作去做。攝影:葉君海

























稱帝後的黎耀祥,工作排得密麻麻,既要趕拍劇集,又要度期宣傳新劇,訪問翌日又要到台灣工作,略見疲態的祥仔更說早排在酷熱天氣下拍古裝戲,熱得透不過氣來,全因為熱愛演戲,才可接受同忍耐。

背負眾多人期望

事業開創第一個高峯後,祥仔坦言要進入新階段:「唔係另一個高峯嘅問題,反而係去到一個精益求精嘅階段。以前唔知邊啲得邊啲唔得,唔知自己嘅位置同作用,嗰陣做得好濫,漁翁撒網乜嘢都做。家知道自己嘅作用,要慢慢修正,知道有乜嘢工作應該做,乜嘢唔可以做。」因為有了要求,所以每行一步都要計算過,祥仔笑言現時慘過做新人:「新人乜都可以試,我嘅年紀唔再容許我浪費時間,最重要係你嘅位置越嚟越高,發覺有啲嘢唔可以太過求其做。其實有好多人睇住你,家覺得能力越大,責任越大,你會開始背負好多人嘅期望。人哋覺得黎耀祥拍得嘅,應該係好戲,所以我明白啲前輩點解要睇過、傾好先會拍。雖然我未去到可以控制好多嘢,暫時未可以做到自己嘅作品必屬佳品嘅階段,不過都想慢慢調整,要開始選擇,我會對自己有要求,好似拍劇都希望拍啲有質素嘅,始終連續呢兩年撞到好戲,唔想斷尾。」人紅當然要付出代價,做主角更加背負無形壓力,祥仔笑說:「有㗎,同以前自己嘅模式唔同。以前唔理人,做戲對我嚟講係享受,瀟灑好多冇顧慮,爛衫爛褲出街都得,拍垃圾戲冇所謂,志在累積經驗。但家又叫係主角,觀眾對你有期望,同行啲師弟師妹又會見你條路咁行都得,好似畀咗個正面鼓勵同希望佢哋,所以我壓力都好大,好似背負住一個包袱。」

《巾幗梟雄》中的柴九(右)憑一句「人生有幾多個十年?」而爆紅。

















劉醒(中)在《巾幗梟雄之義海豪情》中以義氣見稱,亦為祥仔再奪視帝。



















怕折墮唔敢退休

對於往後的十年,祥仔坦言未有一份計劃書。

























當日柴九一句「人生有幾多個十年?」令祥仔活得精采,問他下一個十年又會怎度過?他想了一會說:「我成日都諗跟住落嚟應該點樣行,但冇答案。有諗過退休,又諗過移民去第二度,陪阿仔讀書。亦有諗過喺最好嘅一刻退出,走去教人做戲。又有諗過努力搵多一、兩年錢就消失。但我捱咗廿幾年,家上到呢個位,話唔做就咁走咗去,真係好折墮。」服裝: HUGO BOSS髮型: Ivanlee Headquarters眼鏡: Elements

兩封視帝 此生無憾

祥仔演《法證 3》時表現毫不錫身。




















談到拍《法證先鋒 3》,祥仔就滔滔不絕:「呢幾年遇到嘅監製都好負責,好緊張自己啲嘢。我覺得拍到《法證 3》真係好好彩,今次個故事好好睇,基本上係會追住劇本去睇,全部有 7至 8個故事,每個故事都有佢嘅動機,亦有唔同原因同破案手法,同之前兩輯唔同,我覺得幾成功,亦因此而好有信心。」

學習面對悲劇

祥仔續說:「今次畀到我一個新體會,作為一個專業人士點樣去處理工作,做法證點樣去面對悲劇發生,一直都想試呢類高級專業人員嘅角色,之前嘅劉醒同柴九都係低下層嘅人,今次角色唔同咗,甚至講對白都真係有難度,事關有好多專業名詞,又有好多有邏輯嘅嘢。我唔可以亂,處理又難咗,不過觀眾睇落就會好有新意。」近年成為電視頒獎禮得獎常客的祥仔,談到今年的形勢,他笑說:「我覺得今年好多人都有突出表現,個個都係大對手,競爭大好多,感覺好似幾好玩,唔似舊年得我同陳豪,真係幾悶。但對我嚟講,一生可以連續兩年攞視帝,有咁嘅獎勵,已經覺得此生無憾,亦覺得好滿足。」

(蘋果日報)
http://www.ihktv.com/wayne-lais-burden.html

沒有留言:

張貼留言