KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2011年11月2日 星期三

[新聞] 黃宗澤:叫祥仔做師傅

黃宗澤(Bosco)與兩屆「視帝」黎耀祥原來有段師徒緣,兩人05年拍《強劍》時特別投契,自始Bosco就以師傅稱呼祥仔,每當角色遇到難題或想突破演技,Bosco都會向師傅請教。

我其實係冇正式讀過藝員訓練班,只係旁聽過幾堂,所以都係靠自己觀察,同埋前輩過料,同每個前輩合作都可以學到唔同嘅嘢。我第一套劇拍《衝上雲霄》,吳鎮宇都有過料畀我,佢屬於學院派,好多演戲理論嘅。拍《英雄.刀.少年》時,我喺松哥(劉松仁)身上就學到點樣安排啲戲。

《潛行狙擊》代表作

05年同黎耀祥拍《強劍》,嗰陣未埋位就捉住佢傾偈,請教佢做戲啲嘢,佢好肯過料畀我,久而久之我就叫咗佢做師傅,我到依家見到黎耀祥都叫佢做師傅,叫慣咗吖嘛。

遇到啲棘手角色諗唔通點做,開工撞到佢就會問,上次同今次角色好似喎,點算呢﹖點樣做出嚟有唔同呢?師傅就會同我一齊研究分析應該點樣做,加啲乜落去個角色等觀眾覺得有分別。

《潛行狙擊》跛Co個角色我都有同師傅傾,師傅都話呢個角色已經好好,要留心分清楚每個唔同階段就掂。《潛行狙擊》劇本的確寫得好好,係我近五、六年最鍾意嘅角色,但又唔係話度身訂造,有啲嘢係撞番嚟嘅,好似我同監製提議不如試吓留鬚爛撻撻啦,監製睇完又覺得幾好,觀眾又覺得OK。

最想師徒合演喜劇

諗落同祥仔私底下接觸唔多喎,佢都好忙,不過返公司撞到就好開心,大家講到雞啄唔斷,私事好少講,講吓拍戲、講吓車,男人都鍾意車。同祥仔合作《強劍》之後都再冇機會合作,有機會反而想同祥仔合作拍喜劇玩吓對手戲,對手好反應係好自然就做到出嚟。

黃宗澤與黎耀祥在《強劍》結緣。




















(東方日報)
http://orientaldaily.on.cc/cnt/entertainment/20111102/00282_027.html

沒有留言:

張貼留言