KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2011年11月10日 星期四

[新聞] 留守無綫望三連冠 黎耀祥:我畀定心丸公司!

86年訓練班入行的祥仔黎耀祥,做了綠葉多年,前年首部擔正《巾幗梟雄》中的「柴九」便順利坐上視帝寶座,去年再憑《巾幗梟雄之義海豪情》中的「劉醒」再下一城,正式穩坐一線男主角位置。

最近的《法證先鋒III》是祥仔首次擔正的時裝劇,成敗得失絕對影響他將來的戲路,結果該劇最高收視的36點的佳績,令兩奪視帝的他打了強心針,坦言期望締造歷史,成功連任成為首個三連冠視帝。

對於最近王維基引發新一輪電視圈風雲,挖角聲不絕,多年前曾試過向外闖的祥仔,早已聲言會留守無綫,他更認真說:「公司唔駛畀定心丸我,係我畀定心丸公司!」因為他早已習慣無綫的制度,做生不如做熟。採訪:杜淑霞

入行25年的祥仔,向來擅於演繹草根階層的小人物,今次在《法證先鋒III》首次飾演專業人士,對他和觀眾來說絕對是一大突破,他慶幸早前在《畢打自己人》中的「社長」角色要經常穿上西裝,令觀眾和自己早已熟習這個西裝友形象,對今次角色有一定幫助,劇集出街更有不少人大讚他有型,令他相當滿意。

為視帝作改變

近來見祥仔私人時間都比以往注重外表,以為他是為角色作準備,原來這是他自從奪得視帝後,刻意作出的改變,「這兩年確實注重外表多咗,以往出街大家唔會留意你,但係依家唔同,我依家行商場每次都至少要同兩個Fans合照,咁自己就唔可以太烏where,因為啲相會留存落嚟,啲Fans會有期望,我都唔想令到佢哋失望,唯有執正啲出街。」 成為視帝後,祥仔的作品難免令人有所期待,《法》劇收視愈戰愈勇,最高收視達36點、平均則有33點,祥仔這個考牌作絕對成功。最初還擔心觀眾未必接受這個新戲路的他,現在可以放一萬個心,對挑戰三連冠的視帝寶座,亦加強了信心,「今次《法證》唔似以往《義海》戲味比較濃,又有大時代衝擊,勝算會比較高,今年大家表現都好平均,不論係戲種或者角色都係,所以真係好難估,我當然希望可以三連冠啦!始終可以創造一個歷史,成為一段佳話,但係又唔係話好恨!」

早已找到歸宿

早前王維基引發的挖角潮,跟無綫沒有經理人合約的祥仔,成為首批表態撐公司兼承諾不會離開的藝人,祥仔坦言不代表自己不恨錢,只是有些錢根本沒本事賺,原來98年曾離開無綫4年的他,早已找到自己歸宿,「當年離開TVB時,係因為到咗個困局,加上自己年紀輕,好想出外闖闖見識一下,但係嗰陣時我已經諗一定會返嚟TVB,因為我真係好怕陌生環境,所有嘢都要重新適應,喺TVB所有嘢我亦都習慣晒,咁就可以專心去演戲,唔需要再兼顧其他嘢,當然每個人價值觀唔同,但係我寧願留番喺度,所以公司唔駛畀定心丸我,係我畀定心丸公司!」 既然錢不能打動祥仔,要邀得祥仔合作,除了誠意還可以靠甚麼呢?他想了想說:「如果製作好吸引,可以提升到自己,導演、劇本同對手都好,我當然會考慮,就算去內地拍都無問題,雖然我比較鍾意留喺香港做嘢,得閒可以陪吓屋企人。」原來可以真正留住祥仔,其實是太太Julia和囝囝正橋,做住家男、一家三口樂也融融才是他最嚮往的。

後記:視演戲如命

跟祥仔談到訪問歐陽震華時,Bobby希望退休後開老人院自住,問到祥仔有沒有計劃過自己的退休生活,他即愁爆說:「我從來冇當演戲係工作,唔敢諗如果生活中冇咗演戲會點,作為一個演員但唔演戲,等如隻馬唔去跑,咁係咪死得呢?我諗到呢度唔敢再諗落去。」不過將來有意陪囝囝一起讀大學的祥仔,卻絕不選擇讀戲劇,「戲劇理論一早讀咗,以我嘅資歷係去研究同分析角色,心理學、哲學同社會學呢啲更適合,可以用唔同層面去分析角色。」

(頭條日報)
http://www.hkheadline.com/ent/ent_content.asp?contid=167891&srctype=n

沒有留言:

張貼留言