KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2011年10月17日 星期一

[新聞] 黎耀祥:偷食個個男人都想

好男人難做,圈中的好男人更加難做。黎耀祥與太太Julia結婚十五年,一直掛住好男人這個金漆招牌,但面對各式誘惑,祥仔誠言:「偷食個個男人或多或少都想!」但花花世界下,暗藏糖衣毒藥,他知道一刻快感隨時賠上事業家庭,既然當下要風得風,為何犯險做傻事呢?有關祥仔的心路歷程,一連五日會向讀者披露。

霆鋒同栢芝搞到咁僵,真係令人好無奈,但佢哋關係變差,其實大家一早已估得到。做得呢一行,身心都唔同一般人,要維繫婚姻就更加難,因為太多人參與。為免找自己麻煩,所以我選擇搵一個圈外人做老婆,咁會較容易令感情保鮮。

畀老婆話晒事

我好欣賞一對super star結合而活得幸福,但事實證明總有另一半會慢慢淡出,遷就另一個,永遠唔會有一對超級巨星夫婦可以紅一世,又可以恩愛到暈。因為健康嘅感情,必然係一凹一凸,由一個去遷就另一個,呢啲就係宿命。霆鋒同栢芝亦唔係異數,佢哋咁後生,仲要係咁top,兩個都係super star,但兩個都係凸,太容易火星撞地球,只要個計時炸彈一爆,就一發不可收拾。同外國例子一樣,究竟有邊對巨星夫婦可以一直走到尾呢?如果係我,自己未必做到。

同太太結婚15年,我承認係一個凹男,亦係一個忍讓男。點解?因為覺得男人彈性大啲,加上自己係一個冇所謂嘅人,咪畀太太話事囉,認下低威做衰仔真係冇所謂,總好過為一次嗌交,令雙方感情出現裂痕,世上冇整容技術可以修補呢條裂痕。所以我盡量唔會同老婆嗌交,錫老婆會發達,我知架!

一次誘惑都冇

有人問過我結婚咁耐,有冇試過偷食。我真係唔敢諗,依家狗仔隊太過犀利,喺呢個圈咁耐,明白到我呢類演員形象係幾咁重要,如果偷食同行差踏錯,分分鐘要賠上一生代價。其實偷食個個男人或多或少都想,但只要諗到行差一步,就只係呢一步就會失去事業、老婆同個仔,婚外情只係剎那開心,開心完係咪同另一人結婚,又再遇上一個又會點呢?係惡性循環,我唔想因為一刻快感一鋪清袋,真係淆底架!

好奇怪,唔知係咪自己太過住家男人,近年真係一次誘惑都未遇過,異性緣係好,不過就射歪咗囉!哈哈!可能自己係一個悶蛋啦。仲好,咪做老婆嘅綿羊囉,聽聽話話都不錯呢!

口述:黎耀祥 筆錄:專案組














祥仔認為夫婦應該是一凹一凸的配搭。





















祥仔與鄧萃雯去年再孖住稱帝封后。


























(東方日報)
http://orientaldaily.on.cc/cnt/entertainment/20111017/00282_001.html
======================================================
Julia:愈來愈愛我老公

不經不覺,祥仔與現任太太Julia結婚已十五年,兒子正橋亦已長成為半熟男孩。對於祥仔這位好老公,Julia沒有七年之癢,反而愈來愈愛祥仔,她說:「唔知點解,我真係愈來愈鍾意呢個人,佢係一個冇架子嘅人,唔會因為紅咗而改變自己性格,無論對一個高層或一個掃地阿嬸,亦不會改變其做人態度。」

如今Julia跟祥仔關係已不只是兩公婆咁簡單,Julia更身兼祥仔的保母、助手和經理人多職。這些年從祥仔身上,Julia學識好多做人的道理,她說:「不但對任何人要一視同仁,佢令我知道點去適應呢個圈嘅人生百態,做人一定要待人以誠,佢真係好好,我真係愈來愈鍾意我老公。」

祥仔與太太結婚15載,兩人甚少嗌交,因為錫老婆會發達。

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

祥仔經常一家三口出席活動,仔仔正橋長得高大。
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

祥仔予人住家男人形象,與太太孖住拍超市廣告。
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
(東方日報)
======================================================
張可頤指祥仔一家似三合一咖啡
張可頤從初出道與祥仔合作《香港人在廣州》,到現在的《法證先鋒III》,總共合作過三套劇,對於祥仔這個同事,可頤讚不絕口說:「祥仔係一個好拍檔,亦係一個好男人。佢好識分配工作同家庭嘅時間,即使拍緊劇,佢都可以同太太、仔仔三人行,簡直就係三合一咖啡,喺呢個世代真係好難得!」
她又說:「其實我同祥仔合作過幾次,今次《法證III》再合作,我覺得佢愈來愈成熟,記得喺我啱啱入行時,佢真係教識我好多嘢,至今佢雖然做咗兩屆視帝,祥仔依然咁nice,做人貫徹如一。」

可頤讚兩屆視帝祥仔好nice,教識她好多嘢。
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

在《法證III》中,祥仔與可頤好合拍。
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

(東方日報)
http://orientaldaily.on.cc/cnt/entertainment/20111017/00282_003.html
======================================================
祥仔唔敢偷食:真係淆底o架!

黎耀祥好男人形象深入民心,但好男人是否必定要事事規行矩步呢?祥仔誠言:「偷食個個男人都想偷!」可是諗深一層:「真係淆底o架!」與其一子錯會身敗名裂,倒不如乖乖留在太太身邊,做個好男人!

祥仔與太太Julia結婚15年,一直被圈中公認為模範夫妻,但在這個五光十色的圈中,會面對很多誘惑,祥仔坦言不敢多想:「我真係唔敢諗!依家狗仔隊太過犀利!喺呢個圈咁耐,明白到我呢類演員嘅形象係幾咁重要,如果偷食同行差踏錯,分分鐘要賠上一生代價。其實偷食個個男人或多或少都想偷,但只要諗到行差一步,就只係呢一步,就會失去事業、老婆同個仔,婚外情只係剎那開心,開心完係咪同另一個人結婚,再遇上另一個又會點呢?係惡性循環,我唔想因為一刻快感一鋪清袋,真係淆底o架!」

恩愛夫妻全靠「忍」

祥仔透露與太太相處之道是「忍讓」,他說:「我哋結咗婚15年,我係一個凹男,亦係一個忍讓男。男人彈性大啲,畀太太話事,有時認吓低威冇所謂,總好過為一次嗌交,令雙方感情出現裂痕,世上冇整容技術可以修補呢條裂痕,我盡量唔同老婆嗌交,錫老婆會發達,我知㗎!」

鋒芝離婚,祥仔認為超級巨星結合容易造成摩擦,所以選擇娶圈外人做老婆,他說:「做得呢一行,身心都唔同一般人,要維繫婚姻就更加難,因為太多人參與。一對Super Star結合而活得幸福,總要有另一半淡出。健康感情,必然一凹一凸,一個遷就另一個。」

祥仔是「好男人」的典範,還大方分享心得。




















祥仔與太太及囝囝一家三口,幸福滿瀉!(資料圖片)














祥仔貴為視帝,事業如日方中,不容有任何差池!(資料圖片)






















(太陽報)
http://the-sun.on.cc/cnt/entertainment/20111017/00470_030.html
======================================================
黎耀祥錫老婆提偷食即淆底

[22:39] 2011/10/16
 
黎耀祥好男人形象深入民心,但好男人是否必定要事事規行矩步呢?祥仔誠言:「偷食個個男人都想偷!」可是諗深一層:「真係淆底o架!」

祥仔與太太Julia結婚15年,在這個圈中會面對很多誘惑,祥仔坦言不敢多想:「我真係唔敢諗!依家狗仔隊太過犀利!喺呢個圈咁耐,明白到我呢類演員o既形象係幾咁重要,如果偷食同行差踏錯,分分鐘要賠上一生代價。其實偷食個個男人或多或少都想偷,但只要諗到行差一步,就只係呢一步,就會失去事業、老婆同個仔,婚外情只係剎那開心,開心完係咪同另一個人結婚,再遇上另一個又會點呢?係惡性循環,我唔想因為一刻快感一鋪清袋,真係淆底o架!」

祥仔透露與太太相處之道是「忍讓」,他說:「我哋結咗婚15年,我係一個凹男,亦係一個忍讓男。男人彈性大啲,畀太太話事,有時認吓低威冇所謂,總好過為一次嗌交,令雙方感情出現裂痕,世上冇整容技術可以修補呢條裂痕,我盡量唔同老婆嗌交,錫老婆會發達,我知o架!」

祥仔與太太及囝囝一家三口,幸福滿瀉,尤為珍惜!資料圖片
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

祥仔貴為視帝,事業如日方中,不容有任何差池!資料圖片
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

(ONCC)
http://news.on.cc/cnt/entertainment/20111016/bkn-20111016223937509-1016_00862_001.html

沒有留言:

張貼留言