KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2011年10月19日 星期三

[新聞] 祥仔:做蝦兵好hurt

「發哥」周潤發是無綫青訓產品,也是這家「兵工廠」得意之作。因為發哥珠玉在前,誘發有志入行者無限遐想,黎耀祥便是其中一個,但經過訓練班這條木人巷洗禮,躊躇滿志的祥仔竟然僅獲派遣做冇對白的蝦兵,令他十分氣餒。

回想訓練班學做戲已經係廿幾年前嘅事,你問我點解想做演員?除咗真係好鍾意演戲之餘,當然都想好似發哥咁大紅大紫。點知訓練班一出嚟,我唔suppose要做主角,但點都估唔到連一句對白都冇,係氣餒,不過冇辦法。

偷吳楚帆龍眼

我記得第一套演嘅劇係古裝劇,劇名叫《真命天子》,我呢啲做茄哩啡嘅當然要企喺藍天叔等主角後面,主角喺前面殺呀殺,我哋就做一個冇對白,淨係識得跳嘅蝦兵,真係幾hurt同戇居,真唔知自己做緊乜。

諗番喺訓練班嘅日子真係幾好笑,其實我讀嘅唔係訓練班,當時係叫進修班,我屬於第三期,同期有落選港姐,total有12人。你知啦,後生仔女好百厭,再加上為食,咁啱我哋上堂嘅地方隔籬係吳楚帆嘅大宅,佢種咗好多龍眼樹,我哋就鈎龍眼食消暑,諗起都過癮。

關寶慧撞到嘢

好多人話電視城搬去邊都咁邪,我讀訓練班時touch wood都未遇過,不過拍《大頭綠衣鬥殭屍》時,地點係清水灣第六場地,關寶慧喺車瞓覺,突然間見佢跑出車外,面青口唇白咁講唔到嘢,問佢發生乜事又唔講,成個人呆咗,猛話好驚好驚,當時大家都覺得佢見到嘢。又過兩日,佢先同我哋講番話撞到嘢,猛話好邪,仲叫我哋小心,都咪話唔驚。

口述:黎耀祥 筆錄:專案組

黎耀祥未想過「殺出木人巷」後,竟然要做一個「蝦兵」。





















祥仔大爆關寶慧曾「撞到嘢」。

















祥仔十分懷念在進修班時的百厭行徑。


























(東方日報)

沒有留言:

張貼留言