KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2011年10月31日 星期一

[新聞] 黎耀祥出席慈善抬轎比賽

黎耀祥昨日出席慈善抬轎比賽時表示,剛入行時曾代表無綫出賽,結果差點暈倒!問到現時會否再參與,他說:「唔得喇!但跑跑吓暈低都好,有嘢畀大家寫。」

























(太陽報)
http://the-sun.on.cc/cnt/entertainment/20111031/00470_048.html
======================================================
黎耀祥抬轎爭勝幾乎暈

黎耀祥昨到山頂出席慈善抬轎比賽,他提到廿多年前曾與同期訓練班的同學代表無綫出賽,當時並未有特別的裝扮,只是簡單的穿上無綫T-shirt。回憶當年抬轎,祥仔說:「差啲暈,因為後生仔心急想跑快啲。(依家再玩?)唔得喇,不過到時跑跑吓暈咗都好,有嘢畀大家寫。(叫囝囝參加?)佢今日都有嚟,睇佢自己興趣同體能,不過佢將來都應該會參加,因為鍾意玩。」

祥仔又透露稍後會到馬來西亞與毛舜筠及鄧萃雯一起開演唱會,現忙得沒有時間陪家人。

黎耀祥在抬轎比賽中為出賽健兒打氣。


















(東方日報)
http://orientaldaily.on.cc/cnt/entertainment/20111031/00282_032.html
======================================================
黎耀祥抬橋比賽驚跑到暈

[15:17] 2011/10/30

黎耀祥現身山頂,為慈善抬橋比賽擔任嘉賓,他說:「二十年前,我代表過TVB出賽,當時同訓練班同學一隊,但我太心急,一味向前衝,差點暈倒。(考慮再參加比賽?)唔得,我體力應付唔到,不過我跑到暈大家就有Point寫。」

黎耀祥到山頂支持慈善抬橋比賽。
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
黎耀祥與一眾抬橋健兒合照。















黎耀祥想起廿年前代表過TVB出賽。

























(ONCC)
======================================================
黎耀祥忙到無覺好瞓

昨日「2011抬轎比賽暨慈善嘉年華」於山頂明德醫院舉行,黎耀祥應邀出席擔任嘉賓。祥仔對此活動並表示分外有親切感,因20年前他代表無綫參加活動。他說:「因為路程短,又恃住自己後生,跑得特別急。」問到可會叫囝囝參賽?他說:「佢有嚟口架!不過唔知佢去咗去邊,都係睇吓佢有冇興趣先。」

  此外,談到可有興趣再次參加,他笑指年紀大,更忙得沒法參加。他說:「最近拍緊《造王者》,之後又開拍《大太監》,根本連瞓覺都唔夠時間。」另外,祥仔透露稍後會到馬來西亞,參加一頒獎禮及跟毛舜筠及鄧萃雯到當地登台。他說:「仲要抽時間練歌,真係分身乏術。」文、圖:駱震寧

黎耀祥自嘲年紀大,不能再參加抬轎比賽。




















(星島日報)
http://hk.news.yahoo.com/%E9%BB%8E%E8%80%80%E7%A5%A5%E5%BF%99%E5%88%B0%E7%84%A1%E8%A6%BA%E5%A5%BD%E7%9E%93-223000944.html
======================================================
祥仔盼再參加慈善抬轎賽

  黎耀祥昨日現身山頂明德醫院,擔任慈善抬轎賽及嘉年華主禮嘉賓。他又透露原來在剛入行時,亦曾代表無參與抬轎比賽,並期望日後也能再度參加,他說:「我希望趁我仲有氣力跑時候,可以再參加多幾次抬轎比賽,做善事。即使將來跑唔郁,我都可以做轎心畀人抬。」

  眼見眾參加者以鬼馬造型參賽,祥仔笑言也有少少技癢,他說:「近幾年少演出扮鬼扮馬角色,真係有少少回味!」

(頭條日報)
http://www.hkheadline.com.hk/ent/ent_content.asp?track=news&contid=166763&srctype=n
======================================================
黎耀祥拍劇練歌冇覺瞓

黎耀祥昨日在山頂為抬轎比賽擔任嘉賓,祥仔表示剛入行曾經代表無綫參加同類比賽,他說:「家諗番都好懷念嗰陣嘅情景,嗰陣我恃住自己後生,着住無綫件 T恤,抬住頂轎搏命跑,雖然冇跑到嘔,但係跑到差啲暈。」

慨嘆分身乏術

問祥仔現時會否再參加?他笑說:「唔好話跑,我差啲連瞓覺嘅時間都唔夠,呢排趕緊拍《造王者》,跟住要拍《大太監》,遲啲又會同毛舜筠、雯女(鄧萃雯)開騷,所以我要抽時間練歌,真係有啲分身乏術。」祥仔還表示自從入廠開拍《造王者》後,差不多有一個月沒有回家吃晚飯。採訪、攝影:文國駿

祥仔坦言自己連睡覺時間也不夠,為免加重身體負荷,不敢參加抬轎比賽。

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

(蘋果日報)
http://www1.hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20111031&sec_id=462&art_id=15754900

沒有留言:

張貼留言