KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2011年1月10日 星期一

[新聞] 「仁濟夜」黎耀祥甩嘴 古巨基不計較多少獎

大型慈善籌款節目《慈善星輝仁濟夜》前晚假將軍澳電視城舉行,籌得近四千萬元善款,當晚演出的歌手及藝人有古巨基、黎耀祥、楊千嬅、關心妍、鄭欣宜、梁漢文、泳兒、鍾舒漫、張繼聰及胡定欣等,而原定是司儀之一的崔建邦,則涉嫌停牌期間駕駛而被飛出節目。

 身為「仁濟慈善大使」的古巨基前晚聯同鍾舒漫及林欣彤等多位超級巨聲打頭陣獻唱。被問到可有從收音機收聽港台頒獎禮的賽果?他表示當日不在港,出埠會見設計師傾關於自己設計公司的事。

 樂壇三個頒獎禮賽果已塵埃落定,有傳基仔不滿自己得獎數目,及不滿TVB將他升上神檯,由「最受歡迎男歌手」升至「亞太區最受歡迎男歌手」,更親自搵無線總經理陳志雲密斟。對此基仔無奈地說︰「答頒獎禮傳聞答到悶,對頒獎禮無話好關注,今年同往年的心情一樣,支持一定支持,得幾多獎不是最重要,每年咁多傳聞答到悶。」

 問到會否因此而不再獎?基仔稱不排除有這一日,他說︰「將來匯事唔知,但我去年至入英皇,唔好話為自己,為成個幕後班底、合作夥伴多過一切,等我再幫合作夥伴多D先,我唔計較幾多。」

 視帝黎耀祥以搞笑形式重新演繹他曾主演的電視劇,可是唱至第二首歌《地久天長》時祥仔不單唱至緊皺眉頭更甩嘴。事後祥仔甫踏出錄影廠便不停自責說︰「勁甩(嘴),(叫TVB唔好再安排你唱歌?)自己衰,無時間練,呂方隻歌好難唱,key又高,我又唔係唱歌出身,又唔可以自己揀歌,無辦法,我專誠將隻CD擺車度聽好多次都甩,好鬼肉酸。」他更指被太太Julia取笑,祥仔謂經過這次希望可以去學唱歌惡補歌喉。

(文匯報)
http://paper.wenweipo.com/2011/01/10/EN1101100028.htm
================================================
祥仔認衰呻慘 仁濟高歌走音甩嘴

【明報專訊】黎耀祥前晚在無綫《慈善星輝仁濟夜》上演出「視帝好戲再連『祥』」環節,一口氣唱出多首經典劇集主題曲,包括黎明的《人在邊緣》、呂方的《地久天長》及吳卓羲的《紅蝴蝶》。非唱家班出身的祥仔雖事前已做足功課,不過正式獻唱時仍顯得吃力,尤以唱《地久天長》時既走音又甩嘴的情况最慘不忍睹!

訪問時祥仔主動認衰,嘆剛才頻頻甩嘴,即場被老婆笑。問可會叫無綫不要再安排他於公開場合獻唱?他說﹕「都是我自己衰,不是太熟首歌,練習時間又不夠。不過呂方這首歌很難唱,又高音,我不是唱歌出身,寧願拍多10套《義海豪情》也不唱歌,還是留給歌星唱。」他表示平日自己也有些飲歌,惜要配合演出環節的片段,不能選飲歌來唱。祥仔苦笑道﹕「沒辦法,我會盡力,下次補救吧!今次真是蝕章,唉,真慘!」

(明報)
http://ol.mingpao.com/cfm/star5.cfm?File=20110110/saa01/mcd1.txt
================================================
基仔唔記得港台頒獎禮

歌手古巨基、楊千嬅、梁漢文、泳兒、鍾舒漫、張繼聰及黎耀祥等前晚出席《慈善星輝仁濟夜》,基仔更抱病上陣。對英皇歌手缺席港台的十大中文金曲頒獎禮,基仔雖然放假但抱病出埠,竟然完全「唔記得咗」頒獎禮:「我嗰日出埠去見啲設計師傾自己設計公司啲嘢。(有雜誌話你親自同陳志雲傾,要拎最受歡迎男歌手?)呢排答呢啲傳聞答到悶,我依家對頒獎禮嘅嘢冇話特別關心,好似之前港台頒獎禮我都忘記咗,總之我會同往年一樣支持頒獎禮,不過得獎與否唔係最重要。」

基仔可會倣效前輩宣布不領獎,免再答頒獎禮的傳聞?他說總有宣布不再領獎的一天,但不會是現在:「我轉咗去英皇冇幾耐,就算唔為自己,為幕後團隊同公司都會繼續去拎獎。」

至於視帝黎耀祥表演唱歌時略見吃力,他甫見記者即說:「甩鬼晒首歌,好肉酸,痛定思痛我可能會學番唱歌,惡補吓,報答番大家!」

(東方日報)
http://orientaldaily.on.cc/cnt/entertainment/20110110/00282_013.html =================================================
祥仔甩嘴賴呂方為人「高調」

前晚黎耀祥及古巨基等藝人為TVB節目《慈善星輝仁濟夜》擔任表演嘉賓,其中祥仔被安排以歌唱方式表演整個環節,唱呂方原唱的《地久天長》,但難度之高,就令祥仔甩嘴。事後他笑言自己今次認真「蝕章」,又無奈地表示此曲的Key很高,CD放在車上聽了無數次又練習多次,最終都甩嘴收場,「始終自己唔係歌手,功底真係無得呃,都係要痛定思痛,好好學唱歌。」

  此外,有指古巨基對過去的3大音樂頒獎禮成績不甚滿意,並親自致電陳志雲,希望《勁歌》不要頒他「亞太最受歡迎男歌手」這類「神枱」獎。基仔昨日回應,指每逢年底總有不少類似傳聞,自己早就對獎項視為其次,最重要是專輯獲得好評,記者建議他不如宣布拒絕得獎?「自己剛剛轉投英皇,仲要為公司同幕後爭獎項。」

(星島日報)
http://hk.news.yahoo.com/article/110109/3/m57z.html
================================================
黎耀祥唱歌甩嘴認衰

黎耀祥、古巨基、梁漢文和鄭欣宜等前晚到將軍澳電視廣播城,擔任《慈善星輝仁濟夜》表演嘉賓,由於缺少了五大唱片的歌手助陣,令祥仔即時孭重飛連唱三首歌,不過因為他不太熟歌詞,唱《地久天長》時甩嘴,他甫下台即說:「自己衰,冇時間練,入嘅位又唔清楚,自己唔係歌手出身就好大鑊。」祥仔自言已日日在車上播歌練習,但最後都出事,他自嘲很失敗,更忿忿不平說:「我十幾年前學過唱歌,搞到家想學番,真係要痛定思痛,下次作出補救,總之今次真係蝕章。」


黎耀祥前晚一口氣唱三首歌,但最終甩嘴收場。

(蘋果日報)
http://www1.hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20110110&sec_id=462&art_id=14851769

沒有留言:

張貼留言