KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2011年1月18日 星期二

[新聞] 黎耀祥鼓勵兒子到內地探訪






黎耀祥以大使身份出席「寸心行動」,呼籲學生捐錢並親自送交內地小朋友,讓他們更加了解當地情況,有關善款可以做教育基金,給小朋友了解保育環境的問題,同場還有全國人大常委會香港基本法委員會副主任梁愛詩。祥仔很鼓勵兒子參與,如果自己有時間可以跟兒子一起探訪,這樣更有意義,祥仔謂:「香港的小朋友太幸福,物質生活豐富,看不到貧窮地方的困難,慶幸兒子沒有公子病,他每月都會捐錢去慈善機構,(用自己零用錢?)唔係,都係我幫佢捐,但起碼讓他了解成件事。」黎耀祥謂:「視帝只是香港,但這個大使可以幫到內地人脫離隔代貧窮,希望將這個訊息傳開去,而且幫到人是福氣。」

 今個農曆新年祥仔會到美加登台,屆時有太太同行,但兒子的假期太短要留在香港,(會否乘機造人?)試下啦,有消息會通知大家,(係咪想添個BB?)唔係,一個夠晒數,免得分薄對兒子的照顧,如果有多餘錢可以捐款幫人。」提到有傳無線高層何麗全離職轉投now發展,祥仔表示未收到這個消息,也沒時間返公司了解。

(文匯報)
http://paper.wenweipo.com/2011/01/18/EN1101180017.htm
================================================
黎耀祥:一個夠晒數

黎耀祥昨日以大使身分出席「寸心行動」活動,他覺得幫人是福氣,尤其希望內地更多人可以脫貧。祥仔即場呼籲學生捐款及親自帶善款返內地。他坦言香港小朋友太幸福,雖然兒子沒有「公子病」,但有時間希望與兒子一齊去探訪。

祥仔透露今年春節將到美加登台,太太亦會同行。追問會否想造人?他坦言不想,因為一個已經夠晒數。最近再傳出無綫高層何麗全辭職,他表示未收到消息,笑言可代傳媒了解。

(星島日報)
http://www.singtao.com/yesterday/ent/0118fo03.html
================================================
黎耀祥生仔一個夠晒數

【明報專訊】黎耀祥擔任「寸心行動」大使,呼籲學生捐錢幫助內地有需要的小孩,他坦言兒子也有捐錢:「每個月,我也會代兒子捐錢去慈善機構,雖然錢由我出,但他也了解到應該做善事。」他表示奪得視帝殊榮是香港的事,而擔任「寸心行動」大使可幫助內地有需要的小孩,義意更大。

黎耀祥表示有機會,也想與兒子到內地山區探訪,他說:「香港的小孩太幸福,物質太豐盛,應感受一下別人生活的困難,能幫助別人是福氣。」農曆新年,黎耀祥會去美加登台,太太也會同行,不過兒子因為沒有太多假期,所以會留港。問到會否趁機「造人」?黎耀祥說:「一個夠晒數,我怕分薄對兒子的愛,有多餘錢的話,倒不如捐錢幫人。」

(明報)
http://ol.mingpao.com/cfm/star5.cfm?File=20110118/saa01/mee1.txt
================================================
黎耀祥教囝囝每月捐錢

黎耀祥噚日以大使身份到灣仔出席「寸心行動」,呼籲市民到內地探訪貧困同有需要嘅人,又叫小朋友捐利是錢送到內地,祥仔喺台上講:「視帝只係限於香港,但做呢個大使就可以幫埋內地人,幫到人係一種福氣。」訪問時祥仔話想同個仔一齊返內地探訪,至於個仔有冇公子病?佢話:「咁又冇,每個月佢都有捐錢,不過其實都係我嘅錢。」提到無綫高層何麗全將離職,祥仔表示未有所聞。



(蘋果日報)
================================================
政情:肥平籲捐利是助內地貧童

香港人豐衣足食,莫講話缺糧,連制水都少見。不過遠在甘肅嘅小朋友,就飽受沙漠化困擾,三餐不繼。由前民政事務局局長何志平等人組成嘅「寸心行動」,尋日發起捐利是行動,呼籲全港中小學生,新年後捐出一封或以上利是,送暖到內地。教育局副局長陳維安(Kenneth)帶頭做好榜樣,教囝囝善用利是。

陳維安封利是冇上限

Kenneth教仔有一套,舊年鼓勵大仔去桂林陽朔做義工,了解民間疾苦。肥平發起嘅「寸心行動」,佢都好支持,鼓勵學生將部分利是儲起之餘,捐助內地貧苦大眾,仲教佢囝囝咁樣善用利是。講起封利是,Kenneth唔使太太操心,由佢一手包辦,仲自爆封利是冇上限。

「寸心行動」主要為中國受沙漠化或荒漠化影響嘅貧瘠地區籌款,用作綠化環境及扶貧。不過肥平話,全世界最沙漠化嘅地區,係香港人嘅愛國心。佢話中國幅員廣闊,香港學生捐出嘅利是錢,只係杯水車薪,意義大於實際,事關香港回歸十三年,好多人依然未有愛國意識,所以希望透過今次活動,灌溉香港年輕一代沙漠化咗嘅愛國心。

(東方日報)
http://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20110118/00176_082.html?pubdate=20110118
================================================
政情:肥平送暖籲港生捐利是

由民政事務局前局長何志平等人組成嘅「寸心行動」,尋日發起捐利是行動,呼籲全港中小學生,新年後捐出一封或以上利是,送暖到內地。

教育局副局長陳維安舊年鼓勵大仔去桂林陽朔做義工,了解民間疾苦。肥平發起嘅「寸心行動」,佢都好支持,鼓勵學生將部分利是儲起之餘,捐助內地貧苦大眾,仲教佢囝囝咁樣善用利是。講起封利是,佢唔使太太操心,由佢一手包辦,仲自爆封利是冇上限。

「寸心行動」主要為中國受沙漠化或荒漠化影響嘅貧瘠地區籌款,用作綠化環境及扶貧。不過,肥平話全世界最沙漠化嘅地區,係香港人嘅愛國心。佢話中國幅員廣闊,香港學生捐出嘅利是錢,只係杯水車薪,意義大於實際,事關香港回歸十三年,好多人依然未有愛國意識,所以希望透過今次活動,灌溉香港年輕一代沙漠化咗嘅愛國心。

(太陽報)
http://the-sun.on.cc/cnt/news/20110118/00408_003.html?pubdate=20110118

沒有留言:

張貼留言