KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2011年1月14日 星期五

[新聞] 黎耀祥友情價助老友

視帝黎耀祥最近客串老友趙崇基執導的電影《一路有你》,兩人日前接受訪問。提到片中飾演司機的古天樂普通話不純正,趙崇基說:「用古仔原聲講普通話其實好多人都覺得冒險,但我哋深思過,咁樣先係最自然。佢只係司機,毋須要太標準。」

無意闖影圈

講到黎耀祥客串做市井人物,趙崇基說:「佢做電視同電影我都睇過,今次可以話係反璞歸真。佢攞獎前演技已經好好,當年我打友情牌,用 500蚊請佢拍我部《最後判決》,但最後剪晒,佢到家都仲講緊。」祥仔聞言說:「其實都係做番自己,識咗佢(趙崇基) 20年,一定會支持佢。」問祥仔可會多向電影方面發展,他說:「未必喇,因為返 TVB都有 7、 8年,喺出面開過眼界,我鍾意拍電視多啲,感覺同觀眾距離更加近。」


趙崇基邀得視帝黎耀祥(右)客串電影《一路有你》,並大讚他演技出色。

沒有留言:

張貼留言