KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2011年12月8日 星期四

[新聞] 黎耀祥為陪兒子推內地劇

香港文匯報訊 (記者 梁靜儀) 黎耀祥與金牌監製李添勝昨到福臨門拍攝《May姐有請》飲食節目,祥仔笑道:「幾開心,我未來過這食飯,食條菜已好開心。」談到出爐視帝鄭嘉穎近日接拍內地古裝劇《英雄》,每集身價已由16萬升至25萬元人民幣,對此祥仔笑指嘉穎未得獎身價已暴升,他笑道:「使咩獎,未獎身價已好犀利,都唔係因為個獎。(25萬一集?)好多都係謠言,唔係一下子升的,身價唔係一個獎去決定,佢之前套《步步驚心》好受歡迎,內地一部得就得,聽聞一級的(演員)可以開到10倍。」

 問到祥仔可會拍內地劇?他表示沒有特別意慾返內地拍劇,而且自己在無線的檔期已排到明年,曾有內地劇集邀他演出,但他想多陪兒子而推卻。問到是否多多錢也不拍內地劇?祥仔笑道:「又唔可以咁講,但要檔期又就到,個仔又唔反對。(不是要老婆唔反對嗎?)老婆點會反對,她推我出去做。唔係錢就OK,又唔敢話唔接。」

黎耀祥與金牌監製李添勝到福臨門拍攝《May姐有請》飲食節目。


















(文匯報)
http://paper.wenweipo.com/2011/12/08/EN1112080013.htm
======================================================
黎耀祥撐嘉穎內地身價一直高

【明報專訊】黎耀祥昨日與李添勝擔任《May姐有請》嘉賓到福臨門拍攝,祥仔笑言首次在這「富豪飯堂」食飯。他說:「我食條菜都開心,不需要品嘗大劉(劉鑾雄)平日點的菜式。」

有傳出爐視帝、視后鄭嘉穎與胡杏兒於內地拍劇身價暴漲,前者身價25萬人民幣一集,杏兒也12萬一集。祥仔表示兩人的身價並非因一個獎而決定,嘉穎早前在內地拍的《步步驚心》已紅到不得了,不用拿獎他已很厲害;杏兒接拍內地劇也早安排了。他指在內地若有一部劇集爆紅,酬勞可升3、4倍,甚至10級跳,這是市場需求。他聽聞內地一級演員每集酬勞高達80萬。

未有意欲拍內地劇

內地製作人也有向祥仔招手,他暫時未有意欲返內地拍劇,因工作也排到明年,拍《大太監》後再拍添哥的《哥倫布探案》。祥仔稱非堅持不拍內地劇,只是兒子在成長期故想多時間相伴,要是條件好、劇本好又有檔期,最重要是兒子不反對也會考慮。

記者:唐嘉晞

黎耀祥並非不拍內地劇,只是兒子在成長期故想多些時間相伴。

























(明報)
======================================================
祥仔:嘉穎未攞獎已升價

黎耀祥(祥仔)及李添勝昨日為《May姐有請》節目錄影,祥仔第一次到「富豪飯堂」吃飯,笑言沒有問服務員關於「大劉」劉鑾雄喜歡吃甚麼,祥仔謂「求其吃個飯,飲個茶已經好開心。」對於鄭嘉穎當視帝後身價暴升至25萬一集,祥仔說:「嘉穎未攞獎,身價已經暴升。演員身價不是一個獎去決定,他在內地拍的劇集好受歡迎,《步步驚心》紅到不得了。市場有需求,在內地一部劇得就得,聽過有內地一級演員開到80萬一集。」

  祥仔謂替無綫拍劇已排到明年,除非條件吸引檔期配合,他希望有更多時間陪兒子。

(星島日報)
http://hk.news.yahoo.com/%E7%A5%A5%E4%BB%94-%E5%98%89%E7%A9%8E%E6%9C%AA%E6%94%9E%E7%8D%8E%E5%B7%B2%E5%8D%87%E5%83%B9-223000380.html
======================================================
祥仔:佢本身好犀利

對於有指鄭嘉穎身價跳升至25萬元1集內地劇,去年視帝黎耀祥(祥仔)昨日與曾華倩錄影《May姐有請》時,祥仔笑嘉穎不用奪獎才身價暴升:「佢本身已經好犀利!之前佢都話排好晒期返內地拍劇o架啦!(25萬?)好多都係謠言,佢之前拍《步步驚心》好犀利,喺內地一部得已經得,呢個係市場需求,有啲人因為一套劇身價跳升10倍都有!」問到會否返內地拍劇?祥仔表示於無綫拍劇的檔期已排到明年,雖然曾有內地劇曾找他演出,但他未為心動:「個仔青春期,都想陪佢多啲!(幾多錢都唔心郁?)都要睇檔期、劇本同埋個仔,唔係淨係錢嘅!」


祥仔與曾華倩錄影節目,暢所欲言。

























(太陽報)
http://the-sun.on.cc/cnt/entertainment/20111208/00470_004.html
======================================================
黎耀祥為囝囝推內地劇

黎耀祥及名監製李添勝昨為錄影節目任嘉賓,對於近年很多藝人北上發展,祥仔就表示曾有內地劇集找他演出,但暫不考慮:「無綫啲劇都已經排到出年,同埋個仔青春期,想陪佢多啲。(幾多錢都唔心郁?)要睇好多因素,唔係淨係錢。」另外,有指出爐視帝鄭嘉穎於內地劇酬暴升至廿五萬一集,祥仔就笑說:「佢唔使拎獎先身價暴升啦,不過好多都係謠言!」


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

(東方日報)
http://orientaldaily.on.cc/cnt/entertainment/20111208/00282_046.html
======================================================
黎耀祥為囝囝棄搵人仔

黎耀祥和李添勝昨日到灣仔擔任節目《 May姐有請》嘉賓,對於鄭嘉穎和胡杏兒成為視帝視后,拍攝內地劇酬勞暴升。祥仔說:「佢哋之前已經好犀利,唔係因為今次攞獎。」他又指內地當紅藝人可開價 80萬一集,他說:「內地一套得就 OK,一部戲得咗,薪酬可以三、四倍,甚至十倍咁上。」不過祥仔暫時沒想過返內地拍劇,他說:「我唔敢講話一定唔拍,只係個仔家青少年期,我想多啲時間陪佢,其實之前都有人搵過,真係檔期唔啱,我喺無綫嘅劇都排到出年。」採訪、攝影:李珮洳

祥仔(右二)和李添勝錄影曾華倩(左一)和馮美基主持的飲食節目。
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
(蘋果日報)
http://www1.hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20111208&sec_id=462&subsec_id=830&art_id=15871771

沒有留言:

張貼留言