KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2011年12月29日 星期四

[新聞] 陳山聰民初偷情雙黃線贈興



無綫劇橋段十年如一日,但穿崩鏡頭就鑊鑊新鮮,近期仲穿崩穿得好密,馮仁昭開始懷疑無綫係咪特登,等啲觀眾可以捉下錯處冇咁悶。無綫民初劇《我的如意狼君》星期一晚嗰集,講陳山聰喺樓梯推跌演佢老婆嘅葉翠翠,佢就同劉俐(藍莓)演嘅情婦坐人力車出街,點知條路竟然出現咗全日唔畀停車嘅雙黃線,旁邊仲有啲現代鐵欄杆,雖然鏡頭得一秒,但眼利嘅網民一眼就認到。早兩日《我》劇已經俾人發現咗姚子羚飲緊支有 Bar Code嘅紅酒,點知隔兩日佢哋又穿越時空去咗香港某條街坐人力車,不過都未夠之前《萬凰之王》喺皇宮出現樽裝烏龍茶咁離奇。

《我》劇明明係民初劇,但竟然有雙黃線同現代欄杆出現,無綫導演抵打。
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
(蘋果日報)
http://www1.hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20111229&sec_id=462&art_id=15933499

沒有留言:

張貼留言